Олена Гейдер: «Кутюр — найважча ніша, і можливості конкурентів безмежні…»

Олена Гейдер – творець і креативний директор люксового бренду з одеським корінням ” Sophy G “.
Бренд ” Sophy G ” – смарт кутюр, який можна носити щодня, це ті речі, до яких потрібно дотягнутися, але в них ви ніколи не відчуєте себе невпевнено.
1. Олено, розкажіть про створення бренду? З чого все почалося?
Бренд названий на честь моєї дочки Софії, і я сподіваюся, що в майбутньому молоде покоління принесе свій свіжий погляд, нові ідеї та дасть цьому проекту ще більше, ніж я. У певний момент було достатньо накопичено і життєвого досвіду, і професійного, знань, навичок та умінь, які вилилися в ідею власного бренду вже тоді, коли були передумови. Перший дебют відбувся з літньою колекцією в Парижі влітку 2018 року у шоу-румі «Imoni». Дебют був успішним, тому що ми спочатку поставили доволі високу планку. Були, звичайно, і сумніви, і невеликі страхи, але впевненість у тому, що ми йдемо по заданому напрямку, пересилила деякі технічні моменти.
2. Колекції створюються строго за сезонами чи Ви тішите своїх клієнтів і в міжсезоння?
Сучасна модель модного бізнесу має на увазі структурування колекцій за сезонами, тому ми говоримо про бізнес. Але дизайнер – це творча людина, і коли приходять думки та натхнення, то від цього нікуди не подітися. Я із задоволенням, роблю капсульну колекцію перед Новим роком і незмінним моїм улюбленим матеріалом є оксамит та мережива. Для мене всі часи – поза сезоном. Я дуже люблю складні тканини і, для того, щоб все правильно зробити, потрібен шалений професіоналізм. Але коли ти отримуєш результат своєї праці, то це тебе наповнює енергією.
3. Мені здається, нішевих брендів у нашій країні не так багато, тим більше, таких успішних. Важко вийти на такий рівень і як його утримати?
Це буде складно, це велика відповідальність і не кожен таке витримає. Але я пройшла багато етапів і випробувань у своєму житті, тому до таких моментів ставлюся дуже спокійно. Для мене це чергова сходинка нагору. З кожною новою колекцією замислюються все більш складні, незвичайні та цікаві образи. Відповідно, потрібно не просто тримати планку, а прагне підніматися нагору. Якщо ти хоч на якийсь момент зупинишся, це відкат назад. Зараз шалена конкуренція, а в нас поставлене завдання конкурувати із серйозними світовими брендами. Кутюр — найважча ніша, і можливості конкурентів безмежні. Працювати в цій сфері дуже складно, але, інакше, мені не цікаво. Також було дуже багато вигідних комерційних пропозицій, я спробувала і мені це абсолютно не цікаво. І я скажу більше, на сьогоднішній момент жодні фінансові переваги не зрушать мене убік від того, що я роблю. У творчих людей є певна залежність. Мені пропонували співпрацю для масового пошиття, я спробувала, витратила півроку свого часу і не отримала морального задоволення. Є творці, а є ремісники. Я відношу себе до категорії творців. Я з повагою ставлюся до кожного, все це має бути, але кожен має свій вибір і свій шлях.
4. Якщо говорити про Вашу колекцію, представлену в рамках Odessa Fashion Day у музеї Західного та Східного мистецтва, то це була справді аристократична та дивовижна колекція. Скільки людина працювало над її створенням, і як довго ?
На показі було 30 виходів та близько 45 одиниць. Загалом колекція створювалася шість місяців. Ми її почали наприкінці вересня і вже у лютому – показали. Всю цю роботу виконали п’ять осіб. Колекція була присвячена трьом великим венеціанцям: Тіціану, Веронезе, Цинторетто. Чому вони? Це майстри старої школи епохи Високого Ренесансу. Усі основні принципи та постулати, які були закладені в епосі… Це дало поштовх на кілька століть уперед. Оскільки я мистецтвознавець і моєї основної спеціалізації є Ренесанс, то мені ця тема дуже близька. Була зроблена дуже серйозна архівна робота з вивчення структурування матеріалів і закладок цих драпірувань. Тому що ренесанс поширювався не лише на живопис, це була і музика, і архітектура, і мода. Костюм був частиною цієї високої культури. Ми взяли за основу і спробували відтворити драпірування. Складність полягала в тому, що ми аналізували старовинні картини, а технологію робили сучасну. Ми експериментували різними закладками. Ми бачили картинку, а як її отримати не знали. Але нам все вдалося і ми підкорили оксамит. В Одесі ми маємо експериментальну студію, відшиваємо ми всі на італійських фабриках, а сам бренд зареєстрований у Дубаї.
5. Куди б ви порадили вашій клієнтці (потенційній клієнтці) нарядитись у ці елегантні сукні та костюми?
Незважаючи на те, що ми працюємо у напрямку нішевого смарт-кутюру, особливість бренду в тому, що ми пропонуємо абсолютно носибельні речі з урахуванням усіх трендів, але з використанням технік кутюр’є. Це називається смарт-кутюр. За ціною речі набагато доступніші, ніж кутюрні неносибельні речі, але вони дозволяють поринути в атмосферу справжніх кутюрних технік. Найбільша розкіш носити таке пальто щодня. Звичайно, ми переробимо речі в сучасну інтерпретацію, з урахуванням усіх трендів. У одеситів незрівнянне почуття смаку, вони відрізняються вмінням одягатися, поєднувати речі. І мені б хотілося, що ми не забували це і вносили яскраві та незвичайні елементи у свій щоденний гардероб. Мода відповідає за внутрішнє відчуття, і люди готові платити за це.
6. Багато світових брендів для залучення нових клієнтів створюють колаборації з не менш відомими брендами або публічними людьми. Ви у своїй літній кампанії зняли французького блогера Lutin en Folie у жіночих образах. Це дуже сміливо. Чи плануєте ще щось подібне?
Це був ризик бути не зрозумілими, але, з іншого боку, якщо відкинути ґендерні питання та звернутися до чистого мистецтва, то я вважаю, що експеримент удався! Може, він не зовсім звичайний у нашому розумінні, але, погоджуючись на нього, я прибрала всі гендерні питання. Мене цікавила цікава подача бренду, бо це була перша колекція і нам було цікаво звернути на себе увагу. Коли бренд виходить на міжнародний ринок, конкуренція дуже велика. Від мене навіть багато людей відписалось на фейсбуці після виходу цієї кампанії. Але я хотіла показати, що мода може бути різною і її сприйняття також може бути різним. Повторюватися ми не будемо, наступного сезону ми матимемо щось нове і зовсім інше. Ми ще мали цікаву співпрацю з французькою співачкою китайського походження Трейсі Тан. Трейсі вибрала для свого кліпу, який знімали на тлі вечірнього Парижа, три вечірні сукні з нашої колекції. Мені цікаво було знімати для всього бренду нестандартні особистості, які не належать до «попсових».
7. ДНК бренду Sophy G….?
Насамперед — професіоналізм, почуття стилю та особливий (свій) погляд на моду.
8. У яких містах представлено бренд?
На сьогоднішній день: Дубаї, Кувейт, Майамі, Париж, Москва та Мінськ. Цікаво те, що кожен регіон замовляє різні моделі.
9. Яким ви бачите бренд за 10 років?
Сучасним, актуальним і таким, що йде в ногу з часом. Я щиро сподіваюся на те, що моя дочка активно братиме участь у створенні всіх колекцій.

Welcome , my friend! I’m International Journalist and I write travel news, fashion articles and make interview with interesting, public persons from the all world.