Костя Бихон: «Я не хочу мати свій заклад, навіть у 50 років…»

Костя Бихон вже у свої двадцять один — адміністратор модного одеського закладу «Moloko bar” , розповідь про friendly service, заохочення постійних клієнтів та навіщо вони змінюють подачу страв після фотографій спеціаліста SMM.
- Чому Moloko bar? Як ти став частиною закладу?
Я був тут влітку, лише раз, як відвідувач. Мені сподобався концепт, дизайн, ідея. Коли звільнився з колишнього місця роботи, то нічого не шукав, не було бажання працювати. І мені зателефонували та запропонували роботу у «Молоко барі». Це був зовсім випадковий збіг обставин. І я вирішив просто спробувати. Я дуже швидко влився в колектив і зрозумів — це саме воно. Тут дуже просто та комфортно. - Moloko bar — не просто кафе, а модний, сучасний та інстаграмний заклад із цікавим меню. Тобі як адміністратору, чи легко підтримувати цей імідж?
Зовсім нелегко, бо кожен куточок має бути чистим, тому що тут постійно фотографують. Кожна страва має бути красиво оформлена з тієї причини. Коли ми опрацьовуємо наше меню, то відразу ж запрошуємо нашого спеціаліста SMM і якщо воно негарно виглядає на фотографії, ми його переробляємо. Моя робота поєднує просто всі професії, які можуть бути в кафе, я і адміністратор, і касир, і хостес, і бар-менеджер, і бухгалтер. Мабуть, тільки не кухар (усміхається). Я не відчуваю жодного морального виснаження тут.
- Ти обличчя закладу. Як підтримуєш позитивний настрій, незважаючи на завантажений графік, щоб клієнт йшов задоволеним?
Мені потрібно, щоб гість завжди був задоволений. Має рацію він чи не правий, але він має бути задоволений, навіть, якщо я щось зроблю собі в мінус. Мені простіше гостя пригостити, але загладити ситуацію, щоб гість пішов задоволений та прийшов ще. - Ти творча людина, пробуєш себе у різних сферах. Але чому вирішив розвиватись у ресторанному бізнесі?
З трьох років я хотів бути кухарем. Я вступив на технолога харчової промисловості, але через два роки я зрозумів, що ніколи не буду кухарем. Кухня не моє, я не можу там працювати, мені потрібно, щоб мене бачили. Мені потрібне спілкування, увага. Потім я зрозумів, що є багато інших професій у цій сфері. Я пішов працювати офіціантом. - Чим із меню Moloko bar пишаєшся?
Це смажений халумі (сир). Смачніше, ніж смажений халумі немає НІЧОГО. Це молодий італійський сир із коров’ячого молока, схожий на молоду бринзу. Але коли його обсмажиш на грилі, він розкриває свій справжній смак.
- Що насамперед порадив би клієнтові, який щось хоче, але не знає що?
Вафлі з сьомгою – безпрограшний варіант. Вафлі – наш основний продукт, те, на чому ми заробляємо і що є нашою рисою. Практичний кожен відвідувач замовляє саме вафлі. - Ти сам пробуєш усі новинки в меню?
Абсолютно все! У нас така політика — коли приходить новий співробітник, то він має спробувати ВСЕ! Кожен член персоналу – співробітник, що продає. Тому він повинен знати всі страви на смак і розповісти з чого вони складаються. Friendly service дуже популярний і ми намагаємося його дотримуватись. - Чи є система знижок чи заохочень для постійних клієнтів?
Ми заохочуємо наших клієнтів своїми красивими посмішками (сміється). Системи лояльності ми не маємо. Але існують акції, спеціальні пропозиції. Нашим постійним клієнтам, і тим, хто зацікавлений, ми можемо дати флаєр з безкоштовним Prosecco до нашого іншого закладу, молочний коктейль. У нас є акція, де величезний с) та салат (120 грн.) + компот коштує всього 150 гривень.
- Як ти себе бачиш за 10 років?
Ще рік тому я не зміг був відповісти на твоє запитання, а зараз я вже маю чітко сплановані цілі. Через 10 років у мене в управлінні буде щонайменше 3 ресторани. Я не хочу мати свого закладу, навіть у 50 років.

Welcome , my friend! I’m International Journalist and I write travel news, fashion articles and make interview with interesting, public persons from the all world.