Наталія Клочаніна: «Наша клієнтка — це дівчина, яка живе переважно у містах-мільйонниках…»

Бренд «YANINA-Studio», який у багатьох асоціюється, як «мистецтво з тобою, на твоєму одязі» зовсім недавно представив публіці свою нову колекцію з не менш яскравою ідеєю. Бренд-менеджер Наталія Клочаніна розповіла, скільки часу йде на створення колекції, хто вона, дівчина бренду YANINA-studio і чому так багато співробітників змінилося на їхньому підприємстві.
1. Початок історії бренду YANINA-studio, яким він був?
Початок історії бренду йде в далекий 2000 рік. Яніна Резніченко після закінчення КТІЛПу (зараз він називається інститут легкої промисловості та академії дизайну), створила власну студію і це була студія одного актора, оскільки всі функції вона виконувала абсолютно сама. Через якийсь час було прийнято рішення зайнятися поділом праці та почався набір персоналу. Усі дівчатка, які зараз працюють — найкращі з найкращих. Це висококваліфіковані майстри у своїй сфері та виконують абсолютно всі види робіт, з будь-якими типами матеріалів. Будь-то, шкіра, хутро, тканина, все, що завгодно. Ми працюємо давно, надійно, успішно, і це цінують наші постійні клієнти. Протягом цих шістнадцяти років ми мали велику кількість індивідуальних клієнтів, які не хотіли великої популяризації бренду з тієї причини, що ми працювали з ними на ексклюзивних засадах. Ми відшивали речі без їхнього подальшого повторення. Тому про наш бренд ніхто не знав, а ось у 2016 році дізналися.
2. Скільки часу йде створення нової колекції?
У 2016 році ми вирішили відкрити новий напрямок, а саме продаж тканин. Ми купуємо італійські тканини для потреби нашої студії, тому коли ми в черговий раз були на закупівлі, то ідея створення колекції вистрілила миттєво. Ми її виношували давно, але через брак ресурсів, робочих рук, професійних менеджерів ми цього не робили. Зробили принт на денімі в Італії і створили колекцію в рекордно короткі терміни всього за два місяці. Підготували все від початку і до кінця і вийшли на подіум UFW і MBFD.
3. Складається враження, ніби у вас не просто хороша робоча команда, а саме споріднена. Чи легко стати її частиною?
Ні, нелегко. Так пощастило тільки мені з Яниною, бо ми двоюрідні сестри. Інші дівчата проходять дуже жорсткий відбір, у нас змінилася велика кількість співробітників. На жаль, іноді вони не відповідають потрібній кваліфікації, оскільки планка у нас дуже висока. У когось недостатньо точності, у когось – швидкості. Нещодавно ми змінили конструктора, тому що вона просто не встигала. Це питання не повернення, а технологічнішого нового підходу. Сучасні кадри дуже вітаються. Наші дівчатка всі — матусі, іноді хворіють дітки, чи вони самі і це затримує терміни виробництва, точність.
4. Буквально днями ви знімали кампеїн та моделлю стала учасниця шоу «Супер модель по-українськи». Чому зупинили вибір саме на Юлії Гельцман?
Юлечка – дуже хороша дівчинка. Я її особисто обожнюю і не знаю тих людей, які її не люблять. З нею дуже легко працюється, весело, невимушено. Вона красива і жіночна, тому саме вона відкривала наш показ на «UFW». Вона завжди в хорошому настрої, незважаючи на те, що взуття було на два розміри менше. Вона професіонал, і це тонко відчувається. Після кількох кампеїнів і студійних зйомок я розумію, наскільки це важливо, коли людина чудово розуміє, як їй усміхнутися, повернутися і як відкинути волосся — це все прискорює роботу та полегшує роботу фотохудожника та всієї команди.
5. Нещодавно на UFW Ви представили колекцію осінь-зима 2017/2018 у дуже яскравих тонах. Це своєрідний протест проти сірості?
Абсолютно вірно. Досить складно пережити цей холодний період і тому ми все ближче до весни і сумуємо за яскравими кольорами, сонечком. Але коли ми вибирали тканини, це було усвідомлене рішення. Тому що ідея експресії, самовираження проходить через наші колекції. Перша наша колекція була картинною, було зрозуміло, що вона має відношення до мистецтва. Ну а далі пішли у розвиток форми. Друга наша колекція це теж мистецтво, але вже на більш сучасний лад. Ми не трансформуємо картини епохи Ренесансу в сучасне життя, а ми просто демонструємо зміну форми та кольору. Яскравість – теж один із елементів самовираження.
6. Бренд YANINA-Studio брав участь у «MBFD», двічі у «UFW». Чи є в планах поїхати до Європи і показати українську красу?
Так, є у планах. Але три такі великі події за півроку плюс маса поточних питань, як зміна шоу-руму, набір персоналу, розміщення колекції в бутиках, створення сайту і все це буквально з нуля. Це вимагає нашої пильної, щомиті уваги, тому природно плани у нас є. І, дай Боже, здоров’я та часу на сон.
7. Вже весна і багато хто тільки прийшли до тями після зимової сплячки і повертаються в робочий режим. Які цілі мають бренд на 2017 рік?
Не секрет і не секрет, що ми шукаємо нове приміщення. Ми вже виросли з того, що є і нам воно недостатнє. Ми шукаємо партнерів для більшої популяризації наших колекцій. У нас багато ідей щодо круїзних колекцій, хочемо закуповувати і далі італійські тканини та розширювати їх асортимент. Потрібно доробити сайт, так само ми хочемо поїхати та відкрити для себе іноземні ринки, зокрема нас цікавить азіатський ринок.
8. Клієнт бренду YANINA-studio хто вона?
Це сучасна, цікава, інтелігентна, освічена, яскрава та молода жінка віком від 25 до 55 років. Це дівчина, яка живе переважно в містах-мільйонниках, яка має смак і можливість самовиражатися через свій одяг, вона цікавиться мистецтвом і розуміє, що є володаркою не лише смаку, стилю, фінансів, а й духовної складової.
9. Де ви представлені, щоб клієнти знали, куди поспішати після прочитання інтерв’ю?
Ми представлені зараз у київському бутіку «Wardrobe Selected Clothes», у Дніпропетровському бутіку, у нашому шоу-румі розміщена колекція. Так само, можна придбати річ, що сподобалася на нашому сайті, в Інстаграм. І, звичайно, є плани, але поки це ще — плани (посміхається).

Welcome , my friend! I’m International Journalist and I write travel news, fashion articles and make interview with interesting, public persons from the all world.