Газіза Єспаєва: «І зараз ми вносимо тренд в арабському стилі…»

Газіза Еспаєва — власниця мережі магазинів у Казахстані та бренду «NFS» поділилася спогадами з відкриття першого show-room, своєю думкою про рекламу в instagram, роботу з клієнтами та якою вона бачить клієнтку «NFS».
1. Ви швидко розширюєтеся, а пам’ятаєте відкриття першого show-рума?
О так звісно. Я навіть скажу більше — я не те, щоб пам’ятаю, а це було ніби вчора. Взагалі, до відкриття першого магазину ми підійшли не як до відкриття своєї мережі чи виробництва, а ми почали робити тусовки для молоді у таких самих кав’ярнях, де ми зараз з вами перебуваємо. Ми організовували заходи з дизайнерами — нашими казахстанськими та з ближнього зарубіжжя. До нас приїжджали з Узбекистану, відправляли свої речі дизайнери з України та Росії. Ми робили свого роду міні-івенти, на яких люди могли б купувати ці речі. На наш перший захід за один вечір нас відвідало 1500 людей, людям навіть ніде було пройти. Ми проводили подібні заходи півроку та зрозуміли, що повторюватися теж нецікаво та почали вилітати за кордон та організовувати зйомки з відомими фотографами. Пізніше вирішили провести велику подію в Астані і довелося переїхати жити туди на деякий час. І тоді спало на думку, щоб нас не забували в Алматі — відкрити магазин. Спочатку ми не розраховували на якийсь прибуток, а робили це просто для іміджу. Ми були новачками у цій справі і зовсім не знали, як правильно оформити інтер’єр та інше. Зараз я дивлюсь фотографії з відкриття першого show-руму і мені просто соромно (сміється).
2. Зараз дуже популярна реклама в стаграмі. Ви співпрацюєте із блогерами, моделями, популярними особистостями?
Так, завжди. Коли ми тільки-но запускали захід, то сама фішка була в тому, що ми привозили запрошення на заходи всім популярним дівчатам з живими трояндами. Тобто ми робили чорний конвертик повністю замотаний в гарний бант і в ньому ще була і біла троянда. Відповідно, ці популярні дівчатка фотографували та викладали у своїх соціальних мережах, тим самим рекламуючи нас. Усі наші фото-сесії були з популярними дівчатками, навіть фотографів запрошували із розкрученими соціальними сторінками. Останній рік ми перестали так активно співпрацювати, бо націлилися на виробництво, розширення мережі. Зараз уже більш-менш стоїмо на ногах, тому починаємо наново співпрацювати з усіма.
3. Які дизайнери представлені у вас?
З нашою мережею співпрацюють понад 65 дизайнерів. Це дизайнери з Узбекистану, Киргизстану, Росії та, звісно, Казахстану. Чомусь ми себе зарекомендували як майданчик для розвитку молодих талантів. Хоча, спочатку мені здавалося, що ми працюватимемо з уже усталеними дизайнерами, але ні — шляхом виставок, усіх заходів нам почали надходити заявки від дизайнерів-початківців і ми багатьох просунули.
4. Ваш асортимент досить жіночний та ніжний. Як відбираєте моделі для show-руму?
Ми намагаємося дивитися колекцію загалом, бо зараз дуже багато
псевдо-дизайнерів, які мають дуже розмите поняття колекції, дизайн одягу. Якщо я таке бачу, то одразу прибираю з вішалок і говорю, щоб більше не привозили. Намагаюся залишати в магазині щось цілісне та єдине. Буває таке, що новачки привозять речі, а потім ми їх починаємо направляти, виходячи з того, на що є попит.
5. Якими новинками можете порадувати модниць напередодні весни?
Безперечно, ми вносимо серед наших дівчат арабський стиль. Мені хочеться донести, що абсолютно об’ємні сукні з широкими рукавами довгою по щиколотку, коли їх правильно поєднувати з шикарними аксесуарами, макіяжем, сумочками та взуттям, то це можна зробити набагато дорожче, ніж все інше. І зараз ми вносимо тренд у арабському стилі. Це дуже ризикований крок, тому що доводиться міняти базові речі, які пройдуть на 100 відсотків, на нову стилізацію. Буде багато фото-сесій для просування цього тренду.
6. У Вас мережа show-румов, а асортимент у них відрізняється?
Те, що стосується нашого особистого виробництва, ми всі завозимо в однаковій кількості. Якщо дизайнери виставляються у нас у всіх містах, вони теж намагаються все відшивати в рівних кількостях. Тому що маленькі міста завжди почуваються ущемленими, порівняно з Алматою, Астаною. Вони часто наслідують Москву, Києву. І коли вони бачать, що їх трохи обділили, то відразу з’являються тисячі невдоволень, дзвінків, повідомлень. І не факт, що вони куплять ці речі, але прийти і подивитися на них у show-рум вони зобов’язані (посміхається).
7. Ви часто влаштовуєте акції та розіграші для клієнтів?
Так, особливо останнім часом. Це реклама, маркетинг, який добре працює. Ми хотіли зробити розіграш із поїздкою на острови, але потім все зважили і вирішили розіграти новий iPhone-7. Це саме той приз, який кожному припаде до душі, а от поїхати на відпочинок у певні дати не кожен зможе. Ззаду на телефоні зробили гравіювання NFS, щоб завжди нагадувати про себе.
8. Якщо дівчина прийшла до вас і розгублена, Ви допоможете з вибором?
Ми починаємо з базових питань: «Ви щось шукаєте певне? куди збираєтесь піти? у якій сфері працює» і т.д. Оскільки в одних компаніях є свій дрес-код, в інших — вільний стиль одягу, і це все впливає на те, що ми пропонуватимемо клієнту. Коли я сама виходжу продавати, то намагаюся зібрати максимальну кількість консультантів у цей день, щоб вони бачили, як потрібно спілкуватися з клієнтом, закривати їхні відмови. Останній раз я виходила 1 грудня і цього дня ми зробили касу 8000 доларів.
9. Чи часто самі зустрічаєте клієнтів?
Ні, останні півроку дуже рідко. При відкритті нової точки 3-4 дні я завжди поряд, щоб підказати, допомогти своїм дівчаткам. Повністю показую консультантам як треба поводитися. Зараз мої руки вже трохи розв’язані, оскільки виробництво перенесли сюди і я зможу один-два дні на тиждень приділяти персоналу та клієнтам у тому числі.
10. Який ви бачите клієнту NFS?
Ви знаєте, я нещодавно зрозуміла, що у нас було кардинально неправильне уявлення про нашого клієнта. Мені завжди здавалося, що це дівчина до 30 років, вільна, яка у пошуках себе самої, заробляє від 1000 доларів на місяць і вище, завжди сидить у кав’ярнях, дозволяє собі 2-3 рази на тиждень вийти з подругами, але вона не любить часті галасливі тусовки. Це, швидше, інтелігентка, інтелектуалка певного рівня та стилю життя. Наскільки було моє здивування, коли ми нещодавно зробили опитування серед усіх клієнток – визначитися між серіалом «Пліткарка» та «Секс у великому місті». І 85 відсотків відповіли «Пліткарка». Ці 2 серіалу мають на увазі безумовно два різні способи життя людей. За статистикою, нашим клієнткам до 45 років і основний кістяк — це 18-35 років

Welcome , my friend! I’m International Journalist and I write travel news, fashion articles and make interview with interesting, public persons from the all world.